Jag kan inte sluta prata om..

..Paris Hiltons alla killar!Herregud,jag vet inte hur många den dära bloninen har kysst famför pressen!Vet ni?När jag var yngre,så var jag nog Paris Hiltons största fan.Blev kallad " Hilton Experten" Vilket gjorde mig riktigt glad,hahah.Men den killen som jag kommer ihåg mest av alla,är nog  Paris !Ja,hon hade en kille som hete precis lika,haha.Och så vad hon ju tillsammans med den svenska killen Alexander.Men,den aldra hetaste hetingen vad lätt Adrien Grenier!Den kille som har fått en liten stund med paris Hilton just nu  är Doug Reinhardt.Paret åkte på en "tur" till Hawaii..Ja,det borde finnas mycket mera att skiva om detta.Men jag vet att då skulle aldrig detta inlägg ta slut,verkligen!Tjejen byter ju fan killar lika ofta som hon byter kläder..Vi får se vem nästa snygging kommer i famnen på Paris Hilton..Kolla in bildera från deras senaste Hawaii-Holiday







Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Tror inte att hon byter killar mer än någon annan tjej som inte har gift sig, bara det att det syns mer när hon byter.



Du får gärna ta del av mina inlägg om du besöker min blogg igen. Och inte bara göra reklam för din egen.

2009-04-14 @ 11:44:32
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: sarah

OMG DEJTAR DOM ?;O

:D?

2009-04-14 @ 15:45:40
URL: http://sariiism.blogg.se/?tmp=1011411
Postat av: aisha

Ååh Get it togheter Paris!!Riktigt bra blogg här också:)

2009-04-15 @ 03:02:34
URL: http://aishajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0