gläjden blev till PANIK!

Paris Hilton smilade stort för fotograferna på modemärket Dsquared2:s fest i Cannes i går, men glädjen byttes ut mot panik när hon insåg att hon hade blivit av med sin mobiltelefon.  

Telefonen, som är av märket Blackberry, innehåller sms, bilder, telefonnummer och mejladresser till hundratals av Paris kändisvänner.  

- Jag vet inte var eller när den försvann, men jag vet att jag måste hitta den, sa en förkrossad Paris till Daily mail.  

Enligt den brittiska tidningen sprang 28-åringen omkring och letade febrilt efter sin försvunna nalle. Dessvärre var sökandet fruktlöst.  

- Det var det värsta som kunde hända. Jag har sparat alla mina kontakter i den och det sista jag vill är att den ska hamna i fel händer. Jag måste fortsätta leta nu, sa den allt mer uppgivna arvtagerskan.  

Det här är inte första gången som Paris hamnar i trubbel med sin älskade Blackberry. För fyra år sedan utsattes hon för en hacker som publicerade hennes adressbok på nätet.Jag kan verkligen fatta vilken panik hon har fått.Tänk,hon har ju så himmla många kädiskontakter..Inte bra om en fel person får tag på de.


Kommentarer
Postat av: ronja

paris i farten igen:)

2009-05-24 @ 11:22:45
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/
Postat av: felicia

härligt att höra att du är tillbaka!

2009-05-24 @ 17:50:11
URL: http://feliciaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0