STOR PRESS!!

National enquirer skriver att Vanessa Hudgens, 20, blev rasande när hon hörde att Zac Efron, 21, hade sagt i en intervju att han inte vill gifta sig förrän han fyllt 40.

Enligt veckotidningen har hon diskuterat saken med sin väninnor och bestämt sig för att, om det är så det ska vara, så vill hon ha möjligheten att träffa andra killar.

- Zac är helt förkrossad. Han vill inte att Vanessa ska dejta andra. Även om han inte är redo att gifta sig ännu, så är blotta tanken på att se Vanessa med någon annan på väg att driva honom till vansinne, säger en källa till National enquirer,

- Vanessa är knäckt. I hemlighet går hon runt och hoppas att Zac ska fria till henne inom de närmsta två åren.
Detta tycker jag låter helt...idiotiskt!Lixom,dom är bara 20-21!ofta man gifter sig då.Och jag vet inte ens om jag tror på detta.Eller,jag vet ju att lite av det är sant - att Zac inte vill gifta sig förens han är 40 år (stog ju i en interjuv)Men sedan så har jag mina aningar om att det gjorde Vanessa ont.Hennes familj är mycket religösa,så varför inte?Hon  kanske vill vara gift och bilda familj..de vet man ju inte!Men detta kanske är ett lika fånigt rykte som de stog i amrikanska tidningar när jäg va där,att de va slut mellan dom ;) haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå fåningt 21 är bästa åldern att gifta sig, om man är kär kan man gifta sig när man vill. Destå tidigare destå bättre tycker jag ialla fall :)

2009-05-06 @ 23:04:56
Postat av: Rebecka

Ja ibland undrar man hur mycket ska man tro på igentligen?



;)

2009-05-06 @ 23:55:15
URL: http://beutiful.blogg.se/
Postat av: Emilia

Snygg kjol Vanessa har!

2009-05-07 @ 23:01:47
URL: http://emiliasdagar.blogg.se/
Postat av: Filippa

Jag läste i en tidning för ett tag sedan att dem skule gifta sig. För att Vanessas mamma inte tyckte om att dem bodde ihop om dem inte var gifta.



Kram Filippa

2009-05-09 @ 10:16:21
URL: http://badfiorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0